Inside-Outdoor, dé externe ondersteuning voor al uw binnendienstactiviteiten

Ik ben Betty van der Burgt. Ik ben in 1996 als telemarketeer begonnen. En dan echt de telemarketing zoals de meeste mensen dat wel kennen. Bellen op de meest ongelegen momenten naar particulieren met onderwerpen waar men niet op zit te wachten. Wie kent het niet, gezellig met het gezin aan het diner en dan gaat de telefoon, onbekend nummer.

Al snel bleek dat ik niet de gemiddelde huisvrouw was die wat uurtjes wilde werken en zo wat centjes bijverdienen. Dat betekende dat ik al heel snel werd ingezet op B2B bellen en ik begon het steeds leuker werk te vinden. En ik mag best zeggen dat ik er aardig goed in was. Daarnaast ondersteunde ik selectietrajecten van nieuwe medewerkers, deed training en coaching van deze medewerkers en werd teamleider. Zo heb ik een aantal jaren echt de basis gelegd van wie ik nu ben en wat ik doe.

Maar ik wilde meer en binnen het bedrijf ben ik mee verhuisd naar een nieuw opgestarte onderneming in ergonomische hulpmiddelen. De telefoon bleef uiteraard mijn grote handlanger als verkoop medewerkster binnendienst. Hier heb ik echt geleerd hoe je informatie los krijgt van de prospects, wat pijnpunten waren, hoe de werkomgeving er uit zag etc. Aan de hand daarvan kon ik ze dan goed adviseren en van daaruit mijn verkoop realiseren.

Er vanuit gaande dat je altijd moet blijven rondkijken naar nieuwe uitdagingen ben ik daarna benaderd door een bedrijf dat zich met inspectiesystemen binnen de food bezig hield.

Ze wilden in Nederland een business development afdeling opzetten voor Benelux, Duitsland en Frankrijk. En nadat ik mee heb gewerkt deze afdeling op te zetten ben ik met de telefoon in de hand bedrijven gaan benaderen hiervoor. Hiermee ben ik echt het relatiebeheer ingegaan want natuurlijk is het een speld in een hooiberg vinden als je net op het juiste moment belt met de juiste persoon binnen een bedrijf. Maar het blijven monitoren en benaderen van deze bedrijven tot het juiste moment daar was, bleek heel effectief.

En toch wilde ik nog meer en toen kwam voor mij de mogelijkheid om mezelf echt door te ontwikkelen en specialiseren in het mooie vak wat ik uitvoer. Gedurende 9½ jaar heb ik bij een expert in het vak telefoneren mijn basis uitgebreid en durf ik mezelf wel specialist te noemen.

Mijn vakgebied? Telefonische pre-sales voor klanten die zich daardoor op hun core business kunnen richten en het optimale uit hun bedrijf kunnen halen. Samen sterk is dan ook ons motto.

Wilt u weten wat Inside-Outdoor voor uw bedrijf kan betekenen?

Neem dan vrijblijvend contact op zodat we samen de mogelijkheden kunnen bespreken.